torstai 12. kesäkuuta 2008

I finally got my LBD!

Olin viime lauantaina ystäväni kanssa ostoksilla ja tarkoituksenani oli löytää mahdollisimman värikäs ja liehuva kesämekko. Noh, yksi yksilö saikin melkein raivattua tiensä vaatekaappiini, kunnes lopulta törmäsin tähän:
Kuva ei siis anna tälle ihanuudelle minkäälaista oikeutta ja minun pitäneekin joskus esitellä sitä käytössä, mutta sen voin sanoa, että rakkautta se oli ensisilmäyksellä ja samalla tuli hankittua ihan ensimmäinen kunnon pikkumusta, eli little black dress. Kyllähän minulta kaapista muutama musta mekko löytyy, mutta niistä mikään ei oikein sovi juhlakäyttöön, eikä vastaa sitä maailmanlaajuisesti tunnettua käsitettä, jonka Coco Chanel kehitti 1920-luvulla.

Nyt voisin jopa hieman punastella, kun olen tunnustanut, ettei minulla ole aikasemmin ollut varsinaista kunnon pikkumustaa. Kyseessä on kuitenkin vaate, joka ei koskaan ole out, sopii moniin tilanteisiin ja joka päällä nainen voi aina tuntea itsensä seksikkääksi. Itsekin ihailen pikkumustaa ylikaiken ja etenki sen näkeminen sai minut henkäilemään Audrey Hepburnin päällä elokuvassa Breakfast at Tiffany's, jonka olen siis nähnyt ties kuinka monta kertaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oih! Tuo on tosi suloisen näköinen LBD. Mullakaan ei ole pikkumustaa! Hmm, pitäisiköhän lähteä shoppailemaan Suomeen päästyäni? Tuletko mukaan?

Anonyymi kirjoitti...

Missä on uudet postaukset? Oletko laiskistunut vai tullut kiireiseksi? :(
--Stora syster-- ^_~y