torstai 8. toukokuuta 2008

SATC The Movie

Kesä lähestyy kovaa vauhtia ja sen myötä Suomessa 6.6 ensi-iltansa saava Sinkkuelmää-sarjasta tehty elokuva, Sex And The City: The Movie. Itse olen ollut sarjan fani aivan alusta lähtien ja kaikki kuusi tuotantokautta on tullut katsottua läpi jo ties kuinka monta kertaa. Eniten rakastan sarjassa vaatteita ja kenkiä, ja tyylillisesti henkilöistä minua eniten mielluttää Sarah Jessica Parkerin esittämä Carrie Bradshaw. Sarjassa on mielestäni myös todella hauskat humoristisella tavalla höysteyt juonenkäänteet ja toivonkin, että myös elokuva vie mennessään.


Näin alustavasti olisi tarkoitus mennä pienellä (tai miksei vähä isommallakin) tyttöporukalla katsomaan elokuva ensi-iltaan ja ehkä siinä samassa viettää myös hieman Sinkkuelämää-tyylinen ilta Cosmopolitanien merkeissä :) Saas sitten nähdä uskallanko Carrien tyylin innoittamana näyttäytyä myös ensimmäistä kertaa 11cm koroilla varustetuissa punaisissa kiiltävissä avokkaissani...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen niin katkera kun olen täällä pallon toisella puolella, kun en päässyt teidän kanssa katsomaan tuota. Bahus, pitänee mennä yksin jahka palaan.